Mobil: 0741 60 14 60 ; Fix / Fax: 0257 33 83 20 office@prcontrol.ro

Noul formular 112!

Potrivit ultimelor modificări legislative, începând cu luna de raportare ianuarie 2021 (cu termen de depunere până în 25.02.2021), angajatorii trebuie să folosească o nouă versiune a Formularului 112, necesar în principal la declararea taxelor salariale. Concret, în Monitorul Oficial (Partea I) nr.174/19.02.2021, a apărut Ordinul comun 203/207/188/2021 al ministerelor Finanțelor, Muncii și Sănătății.

Astfel, Formularul 112 a fost adaptat la noutățile legislative recente, iar în data de 20 februarie 2021 a apărut si PDF-ul inteligent (versiunea electronică) ce poate fi depusă deja de angajatori, termenul-limită fiind 25 februarie 2021.

Menționăm faptul că autoritățile au optat pentru un ordin care să înlocuiască cu totul declarația 112 și instrucțiunile sale.

Versiunea electronică actualizată a declarației 112 poate fi accesată la următorul link:

https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Declaratii_R/AplicatiiDec/D112_XML_2021_0121_200221.pdf

error: Content is protected !!