Data publicării: 28 noiembrie 2016
Inspecţia Muncii pune la dispoziţia angajatorilor, începând cu data de 25 noiembrie 2016, o versiune actualizată a portalului pentru transmiterea registrului de evidenţă a salariaţilor conform prevederilor HG 500/2011 cu modificările şi completările ulterioare.
Această versiune actualizată a portalului vine în sprijinul angajatorilor care folosesc calea de transmitere on-line a registrului, ca o modalitate modernă şi eficientă de lucru conformă cu normele legislative în vigoare.
În perioada următoare, angajatorii vor putea utiliza în paralel aplicația Revisal versiunea 5.0.8 și aplicația Revisal versiunea 6.0.5/6.0.6, precum și aplicații non-Revisal configurate ținând cont de specificațiile tehnice publicate pe portalul Inspecției Muncii. Transmiterea registrului în formatul prevăzut de prevederile HG nr. 500/2011 cu modificările şi completările ulterioare se va face conform termenelor legale prevăzute de actul normativ.
Pentru transmiterea, conform HG nr. 1.105/2011 prin care sunt modificate prevederile HG nr. 500/2011, a elementelor nou introduse în sistemul privind registrul, se va folosi versiunea actualizată a portalului.
MENŢIUNE: Odată efectuată transmiterea registrului în formatul stabilit prin ultima versiune de specificaţii tehnice publicate pe site-ul Inspecţiei Muncii (www.inspectiamuncii.ro), specificaţii conforme cu prevederile HG 500/2011, angajatorul nu va mai putea reveni la formatul anterior de registru (cel conform cu prevederile HG 161/2006).
Acest lucru se impune pentru păstrarea integrităţii şi conformităţii datelor angajatorilor.